Business and magic
Op 3 september organiseerden wij dit jaar de halfjaarlijkse review van één van onze trouwste klanten in de Efteling. Deze magische plaats, samen met een uitdagend programma, zorgde voor een spraakmakend event met een beetje magie.
De gasten werden 's ochtends (voor opening van het park) opgewacht door oosterse wachters bij de ingang. Vanaf daar werden alle gasten meegenomen op een wandeling langs de attracties van het park naar de ontbijtlocatie op het terras van de vliegende Hollander. Hier stond een heerlijk ontbijt klaar met zoetigheden, verse sappen en hartige sandwiches.Intussen draaiden de attracties ‘de Baron’ en ‘Joris en de draak’ warm, want deze stonden de groep exclusief ter beschikking voor een uur. Om voor de nodige extra spanning te zorgen, werd er deze keer voor gekozen om de 250 gasten te verdelen in vier groep. Elke groep ontving zijn eigen uitdaging. Met veel enthousiasme en creativiteit werkten de teams op deze manier aan leuk een filmpje. Hierbij werd uiteraard veel gebruik gemaakt van de exclusief afgehuurde attracties.
Aansluitend aan de groeps-challenge werden de gasten uitgenodigd voor een korte, maar zeer interessante plenaire sessie in de Fata Morgana. Hiervoor hebben wij de unieke zaal compleet ingericht met catwalk, 6 high-resolutie beamers en strakke verlichting in de huiskleuren van de klant. Na afloop van de plenaire sessie, stond de bbq- lunch klaar in de tuin van Fata Morgana. Ook hier hebben wij ons best gedaan om de look and feel van het bedrijf naar voren te laten komen.
Last but not least, werden alles gasten uitgenodigd om gedurende 3 uur het park zelfstandig te ontdekken. Het was weer een zeer geslaagde dag om met veel plezier op terug te kijken. Nu weer op naar het volgende spraakmakende event van deze trouwe klant: de kick-off!