Award-diner

4-daagse Sales Kick-off

In januari 2018 hebben wij het kick-off-evenement van onze klant SES Networks mogen organiseren. Dit vierdaagse evenement voor honderden gasten was een groot succes! DMC The Hague heeft deze klant van A tot Z ondersteund in de uitgebreide voorbereidingen van de jaarlijkse kick-off. Inclusief de registratie, het hotel, het vervoer en het organiseren van de externe feestlocatie, de aankleding, de AV-benodigdheden, de culinaire invulling en alle extra’s!

De voorbereidingen begonnen in november 2017. Dit was redelijk last-minute en vereiste daarom veel aandacht en tijd. Om te beginnen moesten alle internationale gasten uitgenodigd worden. Hiervoor hebben wij een registratiesysteem geïmplementeerd en van daaruit uitnodigingen verstuurd. Alle informatie werd opgeslagen en bijgehouden door DMC The Hague. Hierbij kunt u denken aan aankomstdata en -tijden, aantal overnachtingen, dieetwensen en overige wensen. Voor het registratieproces is samengewerkt met Evite Services, een ervaren partner op het gebied van registreren en informatieverwerking. Tevens hebben wij samen met hen een registratiewebsite op maat gemaakt waarop later ook het programma, de FAQ en andere details zichtbaar werden.

Het meerdaagse evenement was onderverdeeld in twee delen: de sales-training en de sales-kick-off. Op de eerste dag werden de gasten opgehaald vanaf Schiphol door een exclusieve driver-service. Deze partner ontving van ons een gedetailleerd overzicht met alle aankomstdata en -tijden van alle gasten en wist daardoor precies wanneer men zou arriveren. Uiteraard was er speciaal vervoer voor alle VIP-gasten. Bij aankomst in het hotel lagen alle sleutels voor de 150 hotelkamers klaar. Op deze manier was een snelle check-in gegarandeerd.

Voor de training waren aparte ruimtes in het hotel geregeld. Voor de plenaire sessie van de sales-training was een grote ruimte ingericht en omgetoverd in de huisstijl van het evenement. Voor de training zelf waren in drie aparte ruimtes sprekers aanwezig en de drie groepen rouleerden tussen de drie sessies.

Uiteraard mocht een goede culinaire verzorging niet ontbreken. Elke dag stond een ander menu voor de lunch en het avondeten op het programma. Op dinsdagavond vond een groot diner plaats in restaurant Tasty Comedy op de Pier in Scheveningen. Hier hadden wij een buffet in combinatie met uitgeserveerde gangen georganiseerd. De avond werd compleet gemaakt door livemuziek en gezellige sfeer met uitzicht op zee en het Kurhaus.

Op woensdagavond was er een galadiner in de Kurzaal in het Kurhaus, met drie gangen en bijpassende wijnen. Tevens werd de Kurzaal in de kleuren van het evenement aangekleed door onze partner op AV-gebied: Forward Events. Met uplights in passende kleuren werd de sfeer gezellig, ook dankzij de achtergrondmuziek van een live band. Tevens was er een beamer met scherm voor de succesvolle live lancering van een van de satellieten van SES Networks.

Op donderdagavond vond het afsluitende feest plaats. Hiervoor was vervoer vanaf het Kurhaus naar Millers in Den Haag geregeld, wat voor dit event exclusief gereserveerd was. Bij aankomst stond het buffet al klaar, waarbij iedereen genoot van de goede catering en de gezellige sfeer met dansmuziek en heerlijke drankjes. Op de laatste ochtend werden alle gasten opgehaald door de driver-service om teruggebracht te worden naar Schiphol of Rotterdam The Hague Airport.

 

First Service on Instagram: