Jaarlijkse kick-off in Haarlem

Op 9 en 10 januari 2017 stond de Philharmonie in Haarlem geheel in het teken van de kick-off van een groot telecombedrijf. First Service heeft de totale organisatie uit handen genomen van het telecombedrijf, zodat de klant zich kon focussen op het programma.

Vanuit alle windstreken reisden de gasten op 9 en 10 januari 2017 af naar de Philharmonie. Op enkele minuten lopen bevonden zich voldoende parkeerplekken en Centraal Station Haarlem.

Beide dagen begon de inloop om 8.00 uur in verband met gasten die voor de drukte van huis zouden vertrekken. Bij binnenkomst konden alle gasten zich registreren, waarna zij een keycord kregen met daaraan het bijbehorende programma. Na de registratie konden de gasten plaats nemen in de grote Foyer.

Om 10.00 uur, toen alle gasten gearriveerd waren, klonk er een harde gong door het pand, het startsignaal!

In de Grote Zaal werd iedereen door het team van First Service verzocht om plaats te nemen op de theaterstoelen. In het midden van de Grote Zaal was door de techniek een catwalk gebouwd. De Grote Zaal is multi-inzetbaar met een flexibel stoelenplan en een beweegbare vloer. De 1.220 stoelen met actieve zit zijn verplaatsbaar en kunnen naar wens worden opgesteld en zelfs uit de zaal worden gehaald.

Om 11.00 uur was het tijd voor een kleine break, waarna de gasten om 11.15 uur door de gong werden verzocht om zich te verplaatsen naar de Kleine Zaal voor het tweede deel van de plenaire sessie. Na afloop van dit plenaire gedeelte werden alle gasten onder begeleiding van First Service naar de Grote Foyer geleid, waar de uitgebreide lunch gereed stond.

De middag stond in het teken van trainingen en presentaties. De ruim 400 gasten werden aan de hand van het programma geleid naar de verschillende subzalen van het theater.

Na afloop van de trainingen en presentaties werden de gasten verwacht in de Grote Foyer waar de band In To The Night het gezelschap gedurende de borrel voorzag van muziek. Na afloop van de dag kregen de gasten bij vertrek nog een leuke give-away.

Ben je na het lezen van deze case benieuwd hoe wij jouw kick-off kunnen verzorgen? Bel of mail ons